oddzielanie ziarna od plew

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 26 Lut 2002, 08:20:23 CET

Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 25 Feb 2002, Robert Grabowski wrote:
> [..]

> Czy testowałeś to u siebie i czy zadziałało to dokąłdnie tak jak
> oczekiwałeś ?
>
> kloczek

W tych modułach, z którymi były problemy znalazł poprawnie numer wersji
modułu. W standardowych modułach Perla znalazł sporo więcej poprawnych
wersji modułu niż oryginalny perl.prov ... Powalczę jeszcze z nim
dziś/jutro, pogrzebię w patchach, które są nakładane na rpm'a i wywalę
wszystko, co modyfikuje perl.prov, także ostateczną wersją będzie mój
plik ... Jako, że nie mam praw zapisu do CVS'a podrzucę Ci to wraz z
logiem z testów...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.