oddzielanie ziarna od plew

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 25 Lut 2002, 15:39:38 CET

On Mon, Feb 25, 2002 at 02:25:47PM +0100, Jarosław Kamper wrote:
> [...]
[...]
> skipstone z ftp wywalał się na dzień dobry. Wystarczyło przebudować u
> siebie (co zrobiłem) i działa. Ale najpierw trzeba było poczekać na
> mozilla-embedded >- 0.9.5 (afair, albo .6) - ktoś dodał .8 więc
> poprawiłem (kiedyś) spec aby nie wymagał .7 tylko >= .7 - i się pięknie
> znudował i pięknie chodzi (zakręciłem? ;) ). Teraz widzę, że ktoś
> zmienił mozver na minmozver (czy jakoś tak) co daje (afaik) to samo w
> działaniu.

Po kilku kolejnych upgradach mozilli okazywało się, że skipstone/light
w wersjach dla poprzedniej mozilli nie tylko nie działają, ale nawet nie
kompilują - w końcu się zdenerwowałem i wpisałem =.
Po upgrade mozilli 0.9.7 -> 0.9.8 okazało się, że skipstone/light nie
przestały się kompilować (i nawet działają - ale na to bym nie liczył),
więc teraz jest BR z >=, natomiast Requires dla tej wersji mozilli,
z jaką budowane (dla bezpieczeństwa).

Podobnie można zrobić w galeonie (żeby dopuszczał także
mozilla-embedded).

--
Jakub Bogusz