oddzielanie ziarna od plew

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 25 Lut 2002, 18:31:12 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Prosiłbym o przyjrzenie sie tej liście także przez pozostałych i też
> zabranie sie do poprawiania.
>
> W tym co załączyłęs spora część to zależnosci perlowe.
> Zdaje się że pomóc może tu coś wysyłana tu poprwanka na skrypt znajdujacy
> perlowe zależnosci jakie przychodzi z rpm-perlprov. Ktoś to ruszał ?
> przyglądał sie temu bliżej ?

Ja podsyłałem tę poprawkę ... Ale tu trzeba głównie perla przebudwać, bo
on zawiera w sobie Getopt::Long. Chodzi głównie o to, że od perla 5.6.0
dodano deklarację zmiennej globalnej przez 'our' z czego pakiety w samym
perlu dość nagminnie korzystają ... Jest też kilka pakietów spoza
dystrybucji perla, np. perl-PlRPC, które deklarują zmienną z wersją w
jeszcze inny sposób, niż ten wykrywany przez perl.prov.

Ktoś mi zwrócił uwagę, że moja poprawka może kolidować z innymi
patcha'mi nakladami na rpm'a... Nie miałem niestety czasu, by to
sprawdzić...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.