draft release

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 25 Lut 2002, 20:10:03 CET

On Mon, 25 Feb 2002, Blues wrote:

> Odnośnie commitów to dzimi ci może przytoczyć ile stracił przez
> "hołdowanie" podobnym poglądom jak twój przy okazji padu swojego HD...
> Prawda dzimi? :)

True, oj true ....
moje początki w PLD były okupione nieśmiałością kommitow, i to się
zemściło.
Radzę dobrze: zawsze commitujcie, choćby najmniejsze gówno, zawsze ( no
nie w HEAD, ale np w branch (jesli jest niepelne))
Sam się o tym przekonałem tracąc dosyć cenne dane (dla mnie, jak i dla PLD
... :/)

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)