draft release

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 25 Lut 2002, 21:29:56 CET

On Mon, 25 Feb 2002, Jarosław Kamper wrote:

> fs/hdd nie pada kilka razy dziennie (chyba? ;) ). Nie mówię tu też o
> dłubaniu na dysku w dużej ilości pakietów i wrzucaniu wszystkiego
> hurtem, nie nie nie. Robisz jedno -> kończysz -> wrzucasz. I już.

Poza tym cvs moze czasem pomoc, jak sie robi jedno, potem wpada na
jakis "genialny" pomysl, ktory jednak nie okazuje sie genialny,
i jakos trzeba wrocic do stanu poprzedniego...

No i fakt, ze jak to juz w cvs lezy to inni moga sie temu przyjrzec,
konstruktywnie skrytykowac, doradzic itp.

CVS to przeciez narzedzie pracy grupowej :)

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-