Requires: kernel

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 26 Lut 2002, 00:17:44 CET

W liście z pon, 25-02-2002, godz. 16:00, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk
pisze:
> Po co jest to "kernel < 2.3.0"? Teraz na maszynce gdzie mam samodzielnie
> kompilowane jądro nie mogę tego upgrejdnąć bo apt chce mi kernel-smp
> zainstalować.

Żeby mieć poprawną wersję pod względem 2.2/2.4. Zamiast Conflicts:
kernel >= 2.3.0, który był wcześniej. Ale chyba za daleko się zapędziłem
z analogiami do modułów.

Może więc po prostu olać sprawdzanie jądra RPMem i założyć, że każdy sam
się przypilnuje którą z wersji @2.X użyć (nawet jak się pomyli, to w 98%
zastosowań wszystko będzie dobrze działać).

|  Linux is like a wigwam. No Gates,   :            Pawel Sakowski   |
|      No Windows, Apache inside.      :   <pawel w sakowski.eu.org>   |