Katalogi w /usr/share/doc

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Wto, 26 Lut 2002, 12:28:47 CET

dnia Tue, Feb 26, 2002 at 11:50:10AM +0100, Filip Kalinski napisal(a):

> A jakie masz pakiety w wielu wersjach?
w tej chwili nie mam, ale co sie stanie gdybym chcial mnie np liby w 2
wersjach ? nie powinno byc problemu.

> Zwykle takie pakiety mają przecież konflikty plików, (poza kernelem
> chyba tylko). Taka sytacja praktycznie nie istnieje...

Jesli chodzi o biblioteki czasami trzeba miec rozne wersje (zwlaszcza gdy
sie uzywa komercyjnego softu linkowanego dynamicznie)

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/