apt-get dist-upgrade i wyciepanie MAKEDEV ?

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Wto, 26 Lut 2002, 13:50:46 CET

On Tue, 26 Feb 2002 09:11:47 +0100, you wrote:
>Hmmm zapomnialem dodac wczesniej ale sęk w tym ze nie mam devfs ...

Nowe dev ma w provides devfs:
[grzegorz w linux archives]$ rpm -qp --provides dev_2.8.0-14_i686.rpm
devfs
dev = 2.8.0-14

a MAKEDEV jest na to uczulony:
[grzegorz w linux archives]$ rpm -q --conflicts MAKEDEV
devfs

Nie wiem czy to normalna sytucja i czy nowe dev powinno to mieć.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć