Certyfikaty SSL w Galeonie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 26 Lut 2002, 21:07:53 CET

Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org> writes:

> Ja miałem w galeonie 16kB, a w Mozilli ~300kB.

To dziwne. Widać jakaś starsza mozilla zakładała od razu wypełnioną bazę.
Aktualnie zarówno galeon jak i mozilla przy braku cert7.db zakładają puste
(16386 bajtów) bazy.

Jeśli te puste bazy są generowane, a nie kopiowane z jakiegoś
pliku (a nie widzę takowego) to chyba jedyna szansa namówić developerów
żeby taki plik dawali.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)