Przed PLD-1.0

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Wto, 26 Lut 2002, 22:34:43 CET

Oto moja lista rzeczy, które powinny być zrobione/poprawione przed
wydaniem oficjalnej wersji PLD:

1. Mam problemy z pppd i opcją dial on demand (z jajem 2.4.17 działa,
z 2.2.20-{10,11} nie (w tej samej instalacji pld i przy tej samej
konfiguracji)). Pisałem o tym, ktoś przetestował?

2. W rc-scriptach mamy możliwość USERCRT=yes. Niestety program,
który odpowiada, za zmiane uprawnień narusza ochronę pamięci.
Postaram się do tego jutro zajrzeć.

3. Gdy w ifcfg-* użyć DEMAND=yes, IDLE=xx, to po połączeniu
z peerm (przy dynamicznym IP) zawodzi /etc/ppp/if-up.
Moja diagnoza??? - może coś z tablicą tras.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>