qboosh: SPECS kernel-net-ip_wccp.spec,1.9,1.10

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 26 Lut 2002, 21:53:48 CET

On Tue, Feb 26, 2002 at 04:55:38PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Raczej 2 makra - bardziej flexible.

OK, już są (jeszcze poza kernel.spec).

Jakby ktoś jeszcze nie skojarzył, to teraz można łatwo używać gcc do
kompilowania wszystkich modułów. Ja np. sobie wpisałem do
/etc/rpm/macros (można też w ~/.rpmmacros):

%_without_dist_kernel 1
%kgcc gcc
%kgcc_package gcc

Zostało jeszcze trochę pakietów z modułami do przerobienia na up/smp:
pice, cvsfs, dinx, kgicon, ltmodem, ftpfs, plex86, tun, cipe,
kernel-video-quickcam

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/