Splash dla GNOME

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Śro, 27 Lut 2002, 00:48:12 CET

Dnia Tue, 26 Feb 2002 23:14:53 +0100
Marcin Wojtczuk napisał(a):

>Odwróc kolory i przesuń trochę w stronę niebieskiego :>

Pokombinuję jutro. :)

>A potem napisz mi (na priv) jak zrobiłeś przeźroczystoć obiektu w
>GIMP'ie (/me stary wyznawca corel photo paint).

Takie bajerki robiłem w PaintShopPro. :)

A w GIMPie..hm..nie wiem jak to tam dokładnie działa, używam go głównie
dla świetnych Script-Fu, ale są tam przecież warstwy i
"Nieprzepuszczalność".
Podobnie zresztą jest w PSP.

>BTW: chciałbym współpracować z Tobą w tej dziedzinie. Czy mogę Ci
>jakoś pomódz ?
Pewnie!
(Heh szczegół, że grafika to druga rzecz po muzyce, której robić na
komputerze nie lubię. Ale...zaczynam chyba lubić. Choć ja nie mam Talentu,
ja tylko jako tako umiem wykorzytywać te wszystkie filtry, skrypty itd. :) )

>IMHO logo w KDE i GNOME powinno być oficjalne PLD'owskie już w 1.0.

Zgadzam się. Może razem coś wykombinujemy? :)

>/me marzy o podmianie loga nVidii na logo PLD w driverach nVidii
>(przy starcie X'ów) :>>
To były fajny bajer. Ja bym chciał mieć taki jebitny napis "ZyTeK" ;)

BTW muszę zainstalować Wine i w nim PSP uruchomić. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!