Splash dla GNOME

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Śro, 27 Lut 2002, 00:59:18 CET

Dnia Tue, 26 Feb 2002 23:48:43 +0100
Michal Kochanowicz napisał(a):

>Dla mnie jest to ideologicznie niewłaściwe :|

To jest trochę głupia sprawa. Bo ja się z Tobą w 100% zgadzam.
Ale...akurat do czegoś takiego jak grafika..to to nie jest chyba właściwe
rozumowanie. Tutaj nie można sobie narzucać, że będę używał czegoś, czego
używać sprawnie nie umiem. PSP jest dla mnie narzędziem wygodnym i takim,
które dosyć dobrze znam. GIMPa dopiero poznaję. Nie ma on paru rzeczy, bez
których ja, grafik-kaleka ;), nie umiem "pracować". Kod napisany w
Notatniku i w Vimie jest taki sam (no, może znak nowej lini.. :)), ale
obrazek stworzony dwoma różnymi narzędziami jest raczej inny...

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!