buildery

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 27 Lut 2002, 10:31:24 CET

On Wed, 27 Feb 2002 09:57:25 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Na niektórych nawet widać typuł "piszę WOŁAMI" nie pomaga :>

coz..mozliwe, w WOŁACH nie ma nic o builderach, a je sie wlasnie o to pytam, a
poza tym wole sie narazic na smiesznosc, byc posadzony o glupote, etc zadajac
pytanie niz zrobic cos co moze spowodowac problemy. kwestia podejscia :)

> Nie ma takeigo konta. JHest tylko alias pocztowy.
ohh swetnie! :), wiec:
jak obsluzyc/skorzystac z [konta|'aliasa pocztowego'] xx w pld.org.pl
lub co/jak zrobic by poczta wyslana na xx w pld.org.pl trafila na xx w firma.com.pl

i moze na koniec ta jedyna linijka nie zacytowana:
prosze o wyrozumialosc ;)pozdrowienia