tetex (tylko mi nie ruszać tetex.spec z DEVEL)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 27 Lut 2002, 12:55:24 CET

On Wed, Feb 27, 2002 at 11:50:38AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Przy okazji zmian - może dałoby się go przekonać, żeby fontów Type1
> szukał w /usr/share/fonts/Type1?
> Już teraz część fontów się powtarza, poza tym fonty z tetexa byłyby
> dostępne dla XFree/gs/etc.
>
> Metryki tfm mogą być w /usr/share/fonts/Type1/tfm (podobnie jak afm
> i pfm) albo tam gdzie były do tej pory.

Ja się nie podejme przekonania TeXa że ma szukać fontów Type1 tam gdzie
proponujesz. Jedyne co moge zrobić to symlinki w /usr/share/fonts/Type1.
teTeX to bardzo złożony system i nie grzebie się w nim tak łatwo.

Przy okazji: rece precz od tetex.spec w branchu DEVEL aż nie powiem że
można. :-)

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak