pakiety na wylocie z ftp

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 27 Lut 2002, 18:41:41 CET

On Wednesday 27 February 2002 10:42, you wrote:
> Co do jeszcze zasobów dystrybucyjnych i licencji to zdaje się że z lekka
> nie możemy także dystrybuować ghoscripta 7.x. Ktoś mógłby się tu
> wypowiedzieć w tej kwestii ?

1. Jeśli się zmienia jakiekolwiek plik to trzeba w %description to zaznaczyć
(że wersja jest zmodyfikowana).
2. W tych plikach trza porobić komentarze - kto (email), kiedy i co.
3. Co ciekawe taki LinuxPlus musi z krążka usunąć ten pakiet.
4. Przy odpalaniu proga trza zrobić info, że jest zmodyfikowany (jest dla
mnie niejasne kiedy trzeba, a kiedy nie, ale it's better to be safe then
sorry).
5. Można chyba spokojnie założyć, że jeśli modyfikujemy tylko makefiles to
można te informacje chyba olać (oprócz punktu 3, a to już nie jest nasz
problem :) bo jest logiczne, że już taki głupi autoconf za każdym razem może
wygenerować trochę coś innego. Ale jeśli się gdzieś kod patchuje, to niestety
trzeba powyższe zastosować. Hmmm... właśnie patrzę na speca... Jakieś patche
są i wyglądają na ingerujące w kod. No to chyba trzeba by to popoprawiać. Kto
na ochotnika?

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"