php

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 28 Lut 2002, 09:54:53 CET

On Thu, Feb 28, 2002 at 08:16:46AM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> [...]
[...]
> tyle ze wtedy php z cl raczej nie zadziala...

Tak jak jest teraz, to zadziała, bo /etc/php/php.ini ma 600 root.root,
więc z uid>0 tego nawet nie przeczyta[1] i przyjmie default (/tmp).

[1] co niekoniecznie jest dobre - może jednak rozdzielić php.ini dla
apache i cgi?

> moze 733 root.root?

Nie. Hint: jeśli apache nie będzie działał przez chwilę, a luser w tym czasie
zrobi mkdir /var/run/php/php_session_mm-apache0.sem to apache już sam
nie wstanie.

--
Jakub Bogusz