find-perl-provides

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 28 Lut 2002, 13:14:23 CET

wrobell wrote:
> Przy okazji budowania gimp-a, tetex-a:
>
> /usr/lib/rpm/find-perl-provides[14]: \
>     /usr/lib/rpm/perl.prov: Argument list too long
>
> Ktoś ma  to na  uwadze? (Wiem, że  była jakaś  dyskusja koło
> tego ostatnio, ale  nie śledziłem jej na  tyle uważnie, żeby
> móc stwierdzić, że o to chodzi - stąd pytanie).
>
>     wrobell <wrobell w ite.pl

Jest to wina shell'a ... No może nie dokońca wina. W
/usr/lib/rpm/find-provides jest:

provides_perl=`/usr/lib/rpm/perl.prov $filelist`

jeżeli $filelist jest za długa, to się wywala ... zobaczę, co da się z
tym zrobić...

pozdrawiam
--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.