Destabilizacja... :-)

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Czw, 28 Lut 2002, 22:09:26 CET

On Thu, 28 Feb 2002 21:49:45 +0100, you wrote:

>nie uzywam kerneli dystrybucyjnych wiec nie wiem, popatrzylem tylko w speca :-(

>http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/htb_2.2.17.diff
>http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/htb_2.4.14.diff
>nie bede Ci psul pracy z kernelem =)
>pozatym z tagami cvsa nie czuje sie zbyt pewnie :-/

Do kernela wrzuciłem już dawno, zapomniałem natomiast pogrzebać w
dystrybucyjnym iproute2 :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć