Problem z aclocal

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 28 Lut 2002, 01:46:54 CET

Chciałem zrobić update sylpheed-claws do 0.7.4, ściągnąłem źródła ale przy
kompilacji jest taki błąd:

+ aclocal -I ac
aclocal: configure.in: 130: macro `AM_PATH_GPGME' not found in library
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.84669 (%build)

Nie mam pojęcia co z tym zrobić :(
Sylpheed 0.7.4 się buduje....(można go wrzucić na ftp, podbiję rel do 1)

I przy okazji może mi pomożecie ciut w zrozumieniu tego wszystkiego :)
Jak ściągam sobie źródła to jestem przyzwyczajony...wiadomo ./configure z
paametrami i make'i. A co robią np. te linie w sylpheed.spec:

libtoolize --copy --force
gettextize --copy --force
aclocal -I ac
autoconf
autoheader
automake --add-missing --foreign --copy

To jakieś hm.. przygotowanie źródłeł ? Ale pod kątem czego ? Za co jest
odpowiedzialna każda z tych linijek ?

Z góry dzięki za pomoc :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!