htdig i udmsearch oraz wwwoffle

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 21 Sty 2002, 10:32:09 CET

21.01.2002 pisze GoTaR (gotar w poczta.onet.pl):

> Bo nie są ustawiane przez locale i wynikowy pakiet będzie chodził tylko
> na jednym języku.
Zauważyłem. Chodzi mi raczej o coś takiego w specu:
PatchX: Makefile-langPL.diff
# Łatka zmieniająca m Makefilu na LANG=pl

%{?_with_langpl:%patchX -p1}

i teraz robiąc
rpm --rebuild --with langpl wwwoffle-....src.rpm
dostaniemy pakiet w j.polskim.

> Możesz dać -DLANG=jakiśtam jako opcję kompilatora.
>
> Najlepsze rozwiązanie to zmuszenie autora do wyboru katalogu na
> podstawie ustawień locali.

To by było najlepsze i chyba nie takie trudne, co? Niestety, na razie
mamy to co mamy, wiec można by było zrobić coś takiego jak proponuję.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-