ulimit + rlinetd

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pon, 21 Sty 2002, 13:27:07 CET

On Fri, 18 Jan 2002 21:38:13 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Tak czy inaczje chętnie się bym przyjrzał temu co masz i o czym piszesz.

Moje poprawki/przerobki sa robione pod uslugi jakie udostepnia kei.pl czyli serwery wirtualne.
Pewne elementy shadow sa wykorzystane w programach administracyjnych, czyli nie jest to nic co by moglo interesowac kogokolwiek poza mna ;)))
32bity beda mi potrzebne za jakies pol roku... moze pozniej... narazie powoli sie do tego przygotowuje i zbieram informacje. DZIEKI! ;)

Nie mam praw do zapisu w PLD... chociaz czasami zaluje... zglaszam tu od czasu do czasu jakies problemy/bledy i jak narazie sa zupelnie ignorowane. Wiem ze jesli sam czegos nie poprawie to nie bedzie to zrobione... ale ciagle nie moge znalezc czasu by pobawic sie cvs.

Praktycznie kazdy pakiet (typu apache, php, qmail) jaki sciagam obecnie z PLD musze 'delikatnie' przerabiac pod swoje potrzeby... lub przynajmiej przekompilowac. ;)

To co jest dla mnie teraz problemem to rlinetd, ten limit mnie rozklada :( byloby super jak by to ktos poprawil...

Ciekawe czy ktos uzywa wiecej kopii PLD niz ja ;))))

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic