kernel-2.2.20-4.3

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 21 Sty 2002, 17:02:34 CET

On Mon, 21 Jan 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A dziala na 2.2.20-6 ?

Działa, w logach tylko 'standartowy' wpis:

/usr/sbin/mysqld: Can't read dir of '/root/tmp/' (Errcode: 13)
/usr/sbin/mysqld: gotowe do poł?czenia

> Jednoczesnie zmieniles kernel i ustawienia?

Jednocześnie, to serwer produkcyjny, musiał działać.
Swoją drogą to trochę nieładnie żeby mysql pchał się do /root/tmp może
(jednak) ustawiać tmpdir w /etc/mysqld.conf (np: /var/lib/mysql)??
pzdr
Stacho Pal