ulimit + rlinetd

Pon, 21 Sty 2002, 17:15:56 CET

On Mon, 21 Jan 2002, Rafal Dziedzic wrote:
[..]
> Nie mam praw do zapisu w PLD... chociaz czasami zaluje... zglaszam tu od
> czasu do czasu jakies problemy/bledy i jak narazie sa zupelnie
> ignorowane. Wiem ze jesli sam czegos nie poprawie to nie bedzie to
> zrobione... ale ciagle nie moge znalezc czasu by pobawic sie cvs.
>
> Praktycznie kazdy pakiet (typu apache, php, qmail) jaki sciagam obecnie
> z PLD musze 'delikatnie' przerabiac pod swoje potrzeby... lub
> przynajmiej przekompilowac. ;)

Skalkuluj po jednej stronie cza potzrebny na przyuczenie sie używanai cvs,
a po drugiej czas spędzany na dostosowywanie tego co mamy do Twoich
potzreb. O ile zmiany jakie wprowadzasz mają wartość ogólna to właczenie
tego w to co jest wspólnie używane może być ekonomicznie uzasadnione z
Twojego punktu widzenia. Inna sprawa że zmiany nie koniecznei musisz
właczać mając prawa zapisu. Mozesz róznie dobrze podesłać zmiany tutaj i o
ile będzie to coś wartego właczenai to nie wątpie że ktoś to dołączy.

> To co jest dla mnie teraz problemem to rlinetd, ten limit mnie rozklada
> :( byloby super jak by to ktos poprawil...
>
> Ciekawe czy ktos uzywa wiecej kopii PLD niz ja ;))))

Hał macz ?