zagrodzki: kernel.spec

Pon, 21 Sty 2002, 17:20:52 CET

On Mon, 21 Jan 2002, Artur Frysiak wrote:
[..]

> Nie bardzo rozumien gdzie tu jest związek Sig11 z blokadą ptrace ?

Związek jest taki że gdzieś jest coś w tym patchu co powoduje że cdrecord
dostaje becki. To czego jest to wina (cdrecorda czy poprawek w kernelu) to
już inna bajka i masz rację .. o ile patch blokuje poprawnie ptrace() to
nie powyże nie powinno mieć miejsca. Niemniej bez przejrzenia tego co
własniwie powoduje wywalenie się cdrecord cieżko bezie to zlokalizowac.
Wydaje mi się że patch na ptrace powinien o ile to mozliwe zrzucać do
sysloga informacje umożliwiające zlokalizowanie pinktu w kodzie programu
który wykonał niedozwolną operację. Potencjalnie o ile blokada ptrace() w
podobmnym stylu ale w module byłaby poprawna mogłaby się przyczynić od
wychwycenia pewnej ilosci błędów w programach.