XFree86 4.2.0

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 21 Sty 2002, 18:19:05 CET

Artur Frysiak wrote:

> Autokorekta. Driver jest binary only i konfliktuje z oryginalnym :(
> Co najwyżej może być zapakowany oddzielnie o ile licencja pozwoli.

Sa zrodla i jest opis jak je nalozyc na zrodla XFree ... Co do licencji,
to jest to GPL ... Nie wiem, jak w XFree 4.2, ale w 4.1, zeby mi Xv
chodzilo, to musialem wrzucic sterownik od nich... Jezeli w XFree 4.2
bez GATOS Xv bedzie mi chodzic, to nic wiecej nie chce ...

pozdrawiam
    Robert Grabowski