XFree86 4.2.0

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 21 Sty 2002, 21:48:12 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Hmm, u mnie Xy 4.1, Rage 128 Pro i Xv chodzi (ale dopiero po wrzuceniu
> świeższego modułu drm (dokładniej to: r128 2.2.0 20010917) do jajka
> niż ten z np. 2.4.16).

Ja mam ATI Mobility M1 ... GATOS pomogl... Mimo, ze na czystych XFree
4.1 xdpyinfo pokazywal, ze XVideo mam, to mplayer nie chcial dzialac ...
po podmianie plikow: ati_drv.o i atimisc_drv.o na te z GATOS ...
pomoglo.   Jadro mam 2.2.20 z PLD ...

pozdrawiam
    Robert Grabowski