poldek a modemowcy

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 22 Sty 2002, 14:26:49 CET

On Tue, Jan 22, 2002 at 11:16:29AM +0100, Michal Margula wrote:

> Jak dla mnie sprawa prosta (znaczy sposób działania, nie napisanie
> tego):
>
> - wysyłasz listę pakietów do jednego serwera (np. packages.pld.org.pl)
> - powyższy serwer odsyła CI listę co powinieneś ściągnąć
> - ściągasz podane pakiety z wybranego mirrora poldkiem

Bad news: to nie będzia działać. Z tego prostego powodu, że jak sobie
zrobię rpm -bb --with mysql exim.spec to on się będzie upierał
instalować postgresa. Przebudowanie pakietu z --with/--without nie jest
takie rzadkie. Jest nawet dość częste. Dlatego rpm ma zależności od
plików. Żeby to działało, trzeba by wysłać *dokładny* opis każdego
pakietu nie budowanego na serwerze. Ogólnie jest to dość trudne do
zrobienia.

Good news: można to zrobić znacznie prościej. Wystarczy na ftp wrzucić
indeksy nie kompresowane (+ ew. w różnych językach jak ktoś sugerował)
i wystawić je po rsync (i w rsync włączyć kompresje). I dorobić do poldka
opcję, żeby można było używać inndego hosta oraz metody ściagania do
indexów niż do pakietów.

To jest proste i (I hope) skuteczne rozwiąznie.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-