serek: SPECS mutt.spec,1.96,1.97

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 22 Sty 2002, 17:55:00 CET

22.01.2002 pisze wrobell (wrobell w ite.pl):

> eno, to jest zajebiste...

Prawda? ;-)
najnowszy mutt ma też nową funkcję 'czyszczącą'. Wciśnij:
/~=<ENTER>
Zostaną wyszukane wszystkie zduplikowane wiadomości (zostaną oznaczone
znaczkiem C. można teraz usunąć te nadmiarowe. :-)

PS. wie ktoś jak zintegrować mutta z gnupg-1.0.6?
Utworzyłem sobie klucze, podpiąłem odpowiednie makra i mogę odczytywać
podpisane wiadomości (choć nie wszystkie - np nie mogę znaleźć klucza
Michala Zawalicha).
Natomiast gorzej jest z wysyłaniem. Ciekawe czy podpisze prawidłowo ten
list.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-