serek: SPECS mutt.spec,1.96,1.97

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Wto, 22 Sty 2002, 21:15:41 CET

wtorek, 22 styczeń 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala napisał(a):

> to twoj mutt nie pobiera automatycznie kluczy z keyserwera?

A jak zrobić automatyczne pobieranie? Innymi słowy, jak działa
set pgp_getkeys_command=...
Tzn. co powinien zwracać skrypt podany w tej opcji?

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"