Nowe iso na ftp

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 22 Sty 2002, 21:17:06 CET

Dobra, powiem jak będzie.  Wiem, że mam rację i niedługo(tm) to zrobię.
W jednym pliku nazwy pakietów posortowane alfabetycznie bądź według
ważności (to jest jeszcze do przemyślenia).
W drugim pliku odpowiednio daty wprowadzenia pakietu.
Po dacie rozpoznajemy, który pakiet można upgrejdnąć.
Podobne pliki istnieją (założenie) na maszynie, na której PLD jest
zainstalowane.
Przy pomocy prostych narzędzi z sh-utils (sort, comm) znajdujemy, które
pakietu zostały ostatnio uaktualnione na FTP.
Oprócz tych plików będą jeszcze:
- plik z zależnościami (naprawdę wystarczy 386 do instalacji)
- plik z wagami (scores) (mkisofs ma opcję -sort, że można wypalić płytki
tak, by pakiety były instalowane bez skakania po płycie)
- plik(i) z summaries.

Wszystkie te pliki mają tyle samo linii.
Są(będą) to pliki tekstowe, czyli można je mocno upakować.

Do tego skrypt shellowy wybierator|upgradator z użyciem dml-a.
Będzie to zajmowało mało miejsca, będzie dość szybkie i efektowne.

WF