PGP

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Wto, 22 Sty 2002, 23:42:35 CET

W poprzednim odcinku... (Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala pisze):

> [...]

Podpisał prawidłowo.

To raczej robi gnupg...

> Hmm... ja tam nie mam nic wpisanego. Praktycznie niczego nie
> konfigurowałem, zrobiłem tylko lamerskie cut&paste z jakiegoś FAQ. Jeśli
> chcesz to na priv wyślę ci mój konfig z pgp. IHO ważne jest jedynie to
> abyś miał podany dobry keyserwer w pliku options w ~/.gnupg

Przecież w docach jest przykładowy gpg.rc, wystarczy włączyć go do
swojej konfiguracji. (wiem, bo kilka dni temu to robiłem i wszystko
ruszyło od ręki)

> PS. Z jakiego keyserwera korzystasz?

Z tego, co ty. :-)
(spróbuj zweryfikować tego maila)

Tutaj też coś jest, ale kiepsko działa (albo to tylko ja mam znowu
problemy... :-/ )

http://pgp.icm.edu.pl/

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            I'm pretending that we're all watching
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        PHIL SILVERS instead of RICARDO