poldek a modemowcy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 22 Sty 2002, 23:42:56 CET

On Tue, 22 Jan 2002, Paweł A. Gajda wrote:
> [...]
> problem, z 1,8M za rok będzie znowu 3. Pomysł na to poniżej.
> Za każdym razem kiedy robiony jest cały indeks, robione są także
> indeksy z tym co przybyło w przedziałach dobowych (po dacie budowania
> pakietu); czyli wyglądałoby to tak:
> $ ls packages.i/
> packages.dir.2002.01.22.gz
> packages.dir.2002.01.23.gz
> packages.dir.2002.01.24.gz
> Program zaglądałby do indeksu, który ma lokalnie, ściągał brakujące
> dni i składał sobie indeks do kupy. Myślę że wystarczy trzymać te
> przyrostowe packages.dir*y z ostatnich 30 dni.

Ok.
Co jezeli upgrade robie po dluzszym czasie niz 30 dni? Nie mozna tak?

Poza tym.... Czy to nie bedzie gorsze rozwiazanie, gdy ktos robi upgrade
rzadko, ale czesciej niz 30? Czy suma wszystkich indexow przyrostowych nie
bedzie wieksza niz jednego normalnego?? IMHO tak (ale strzelam)

> Wada:
> Nie ma jak zarejestrować faktu usunięcia pakietu czy też zmiany
> jego nazwy -- pakiety usunięte będą dla korzystających z tych indeksów
> nadal widoczne.  IMHO to mała wada -- usniętych pakietów jest raczej
> niewiele, zresztą można to też próbować korygować po listingu
> pakietów, o właśnie, czyli tej wady w zasadzie nie ma.

A nie można wprowadzic specjalnego znacznika, ktory bedzie mowil, ze "tego
juz nie ma od dzisiaj"?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...