PGP

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 23 Sty 2002, 08:46:28 CET

23.01.2002 pisze Witek Kręcicki (adasi w grubno.da.ru):

> tak przy okazji: mutt jest jedynym chyba programem ktorego podpisanej
> wiadomosci OE nie czyta. Nie mogłby wysyłać tego 'tak  po prostu' a nie jak
> mime?
> WK

Można tak zrobić:
set pgp_create_traditional=yes

ale po co?

Nikt z osób korzystających z OE, którym wysyłam maile nie potrzebuje tej
funkcjonalności (wujek, ciocia ;-)))). Pozostali używają lepszych
czytników.
A osadzanie sygnatury PGP w treści listu jest raczej średnim pomysłem.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-