walnięty galeon?

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 23 Sty 2002, 13:47:08 CET

Witam.

Mam wielką prośbę.

Niech ktokolwiek wejdzie galeonem na stronę www.inteligo.pl i kliknie na
,,Login'' (obrazek pierwszy od góry w lewym, pionowym taskbarze).

Czy wchodzi wam na stronę logowania? Bo mnie niestety nie. Namierzyłem
już, że problem leży w obsłudze javascripta. Kiedykolwiek galeon napotka
linka o postaci:

to galeon (u mnie) jej po prostu nie wywołuje, po kliknięciu na ten
link.

Co ciekawsze, linki o postaci "javascript:window.close()" czy nawet
"javascript:window.open([tu argumenty])", czyli funkcje javascriptu nie
zdefiniowane na stronie, tylko z jego standardowych bibliotek, działają
bez zastrzeżeń.

Nie wiem, czy to błąd galeona w ogóle, galeona z PLD, czy mojej
konfiguracji. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś pomógł mi to wyjaśnić.

Robert

PS. Testowałem z ,,allow popups'', ,,open popups in tabs'' włączonym i
wyłączonym, we wszystkich kombinacjach. Oczywiście Javascript mam zawsze
włączony.

[1] funkcja() to zdefiniowana przez autora w javascripcie funkcja,
 (z parametrami, czy bez, nie ważne), która robi cokolwiek, w szczególności
 otwiera okienko, albo przeładowuje inną ramkę;

--
Bastard Operator From 149.156.96.35