PGP

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 23 Sty 2002, 14:59:09 CET

On Wed, 23 Jan 2002, Witek Kręcicki wrote:
> no to masz pierwszego
> dlaczego? co to przeszkadza? (pisze ten co to wstawia w tresc listu

No - u ciebie na przykład:

gpg: klucz D6374CCD: klucz publiczny wczytano do zbioru
gpg: Ogółem przetworzonych kluczy: 1
gpg:          dołączono do zbioru: 1
gpg: NIEPOPRAWNY podpis złożony przez "Witek Kręcicki (adasi) <adasi w grubno.da.ru>"

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...