PGP

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Śro, 23 Sty 2002, 18:21:39 CET

W poprzednim odcinku... (Witek Kręcicki pisze):

> No i już wiem... problem polega na sygnaturce listy (która
> jest-a-nie-powinna być brana pod uwage) i jest to raczej błąd
> czytników/pgp4pine niż tej metody podpisywania wiadomości...
> WK

Mylisz się.  gpg prawidłowo rozpoznaje poszczególne elementy przesyłki i
nie zwraca uwagi na nic poza blokiem:

(nawet to sprawdziłem dodając losowy tekst po END PGP SIGNATURE -- nie
ma to żadnego wpływu na podpis, zresztą gdyby nie to, to już nagłówki
maila popsuły by zabawę... :pp)

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            With listening comes wisdom, with
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        speaking repentance.