filon: SPECS glibc.spec,1.212,1.213

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 23 Sty 2002, 20:14:45 CET

On day Wed, Jan 23, 2002 at 06:14:53PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote what follows:

> Dobra, to następnym razem wrzucaj na branch o nazwie DEVEL.

He, he, cvs powiedział mi, że brancz DEVEL _już jest_, to innego
wymyśliłem :-)

(jakby nie było wiadomo, to wiszę na modemie i sprawdzania, co siedzi w
tym branczu nie chciało mi sie już robić, poza tym nie wiem, co tam ktoś
robi etc..)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>