serek: SPECS mutt.spec,1.96,1.97

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Czw, 24 Sty 2002, 12:07:25 CET

Dnia wto, sty 22 2002 o godz. 09:28, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala napisal(a):

> Hmm... ja tam nie mam nic wpisanego. Praktycznie niczego nie
> konfigurowałem, zrobiłem tylko lamerskie cut&paste z jakiegoś FAQ. Jeśli
> chcesz to na priv wyślę ci mój konfig z pgp. IHO ważne jest jedynie to
> abyś miał podany dobry keyserwer w pliku options w ~/.gnupg

ja za to wzielem includowalem plik odnosnie gpg z /usr/share/doc/mutt*
sa tam gotowe zastosowania wszystkich pgp/gpg i nawet prawie dziala
(prawie, bo czesto mimo ze obraz mowi inaczej, twierdzi, ze nie moze
zweryfikowac podpisu...)

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )