XFree86 4.2.0

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 24 Sty 2002, 16:54:26 CET

Thu, 24 Jan 2002 09:40:05 +0100 (CET), Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> pisze:

> Tutaj chyba sobie żartujesz  z tym gcc3...
> Wydajmy 1.0 i wtedy można się już będzie bawić z gcc3 do woli.

Podstawowa wada z gcc3: nie działają binary-only pluginy w C++ (np. do
mozilli). Bo zmieniło się ABI C++, a one są z reguły kompilowane starym g++.

Poza tym w zasadzie wszystko mi działa. Wiele pakietów wymagało
poprawek, bo gcc3 jest mniej tolerancyjne dla błędów (niepoprawne
jest #define wewnątrz argumentów makr, egzekwowana jest przestrzeń
nazw std, usunięto niektóre niestandartowe elemenety biblioteki C++).

Osobiście jestem zainteresowany tym, żeby jak najwięcej osób używało
gcc3, bo wtedy mniej poprawek muszę sam robić :-)

Kluczowe rzeczy przekompilowane gcc3 mi działają (jądro, glibc, XFree86).

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/