XFree86 4.2.0

Czw, 24 Sty 2002, 20:18:43 CET

On Thu, 24 Jan 2002, Blues wrote:

> Tutaj chyba sobie żartujesz  z tym gcc3...
> Wydajmy 1.0 i wtedy można się już będzie bawić z gcc3 do woli.

Przy maszynkach jakie mamy w tej chwili rekompilacja całości nie zajmie
więcej niż czas jaki jeszcze został do wypuszczenai 1.0, a i jeszcze
wystarczajaco czasu powinno zostać (myślę że powinniśmy spróbować
wykończyć to na okolice pingwinariów czyli połowa marca).
Tka czy inaczje chodzi o to zeby ewentualnie taki ruch robić li tylko na
podstawie wiarygodnych danych czy sie to opłaca czy nie. Ergo: jest
potrzebny pełen zestaw pakeitów które mogą posłużyć do wszywkich testów.
Pełna rekompilacja może być bardzo dobra okazją do oddzielenia faktycznei
wszystkiego tego co jeszcze sie nie kompiluje/źle działa.