xchat!

Czw, 24 Sty 2002, 21:29:03 CET

On Thu, 24 Jan 2002, Michal Margula wrote:

> Psuje! Nie mogę xchatować. Jaki powód jest użycia 1.9.0?

Przez chwilę działało mi to i zrobiłem upgrade ale zaraz po upgrade chyba
atk pzrestało. W cvs jest juz to cofniete na w test leży wersja 1.8.7
którą za kilkadziesiąt minut powinienem pzrenieść do podstawowej
hierarhii. Jezlei Ci sie mocno śpieszy to bierz ten pakeit z teast bo to
bezie dokąłdnie to samo co ogólnodosepne za kawałek.