XFree86 4.2.0

Czw, 24 Sty 2002, 21:49:09 CET

On Thu, 24 Jan 2002, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Javy też przez to nie mam. Chyba że jest coś do galeona (tudzież
> mozilli, nie wiem co za to odpowiada), ale nie wiem skąd wziąć.

Tak czy inaczje przejście na gcc 3 to nie powinna być kwestia czyjegoś
WidziMiSię tylko rozsądnej decyzji do której poprawnego podjęcia zbieramy
właśnie fakty takie jak ten i poprzednie.Pzrekompilowanie całsoć w
sytuacji keidy mam yczyste pakiety to jest formalnosć dla buildewrów które
beą musiały kilka dni pod rząd rzęzić (i dobrze im tak :).
Jezlei nic nie stałoby na przeszkodzie pzrejsciu na gcc 3 to mzoąnby
wykonać pzrjście na poprawione lipng (nie wykładajaca sie obsługa
ładowania grafik z uszkodzeniami) jak jest w libpnmg 1.2.x.

Na decyzje jeszcze za wscześnie. Myślę że najszybciej za kilka dni
będziemy mieli komplet faktów. Osobiście nie wyobrażam podjęcia takiej
decyzji bez dotkniecia systemu w pełni pracujacego na przekompilowanych
zasobach co mam nadzieję że przez weekend da mi się osiągnac.

W tej chwili mamy po stronie na NIE:
- braki w javie,
- brak flash plugina.

Kwestia nvidii jest do pominiecia bo o kompilowaniu kernela i modułów za
pomocą gcc 3 w sytuacji kiedy jest to separowalne i działa nikt na razie
za mocno nie powinien na to naciskać.

Coś jeszcze ?

Przy okazji javy: chętnie dałbym dostęp do wysyłania zleceń na buildery
kolejnej osobie która uporzadkowałby wszelkie javizmy jakie mamy, bo ja
się w tym nie orientuje/nie wyznaję i dlatego może wygladać to tak jakbym
miał jakąś fobie na punkcie omijania tych asobów :). Musiały być to osoba
która mogłaby poświecić na to troche wiecej czasu i miałaby raczej dość
swobodny dostęp do sieci. Chętnie widziałnbym w tej roli qrczaka. Marcin
chciałoby Ci się tym zająć ? Jeżeli tak to pls podeślij mi klucz gpg
którym będziesz podpisywał zlecenia z Cc: na baggins w . Jeżeli nie to
kwestia wakatu dla osoby chętnej zajeciem sie tymi zasobami co do
pilnowanai żeby poszły one w we właściwej kolejności i były świerze z
posród osób majacych prawa zapisu (i które cos robiły pzrz co dały sie
poznać jako osoby pewnym poziomie rozsądku) w repo będzie otwarta dalej.
Wiem że sesja na karku i inne takie u coponiektórych dlatego powyzsze jest
tylko nieśmiałym pytaniem czy ktoś ma chęć/nie przeszkadzałoby to komuś w
tym co obecnie robi (?).