suckmt.spec

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 25 Sty 2002, 15:03:11 CET

Czy ktoś tutaj używa suckmt+inn?
W CVS leży jakaś archaiczna wersja.
Zrobiłem nowego speca + małą łatkę (DESTDIR) bazując na najnowszej
wersji 0.54 suckmt, brakuje mi jednak skryptów integrujących całość z
innem-2.3.x. (pobieranie, wpychanie newsów do inna, wysyłanie ich na
zewnętrzny serwer itd...). Czy ktoś byłby mi w stanie pomóc?

Znalazłem tutaj:
http://www.wirehub.nl/~basjesn/suckmt/Files/SuckMT-sample-scripts.tar.gz
jakieś przykładowe skrypty, ale nie są one najszczęśliwsze (szczególnie
brakuje wsparcia dla nowego inna z CNFS, dodawania grup itp.)

--
Education is learning what you didn't even know you didn't know.
		-- Daniel J. Boorstin