gnome-python - numer wersji

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 26 Sty 2002, 11:28:48 CET

On Sat, Jan 26, 2002 at 07:32:20AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 25 Jan 2002, Artur Wróblewski wrote:
> [..]
>
> Tu jest pewien bład. Otóż w podpakietach gnome zmniejszyło się rel (jest
> tam osobne wersjonowanie). Albo trzeba podbić rel w tych podpakietach,
> albo Epoch alb zwiększyć ver. Pakiet na razie zostaje w test.
Hmmm... racja, problem w:

    %define _pygtk_ver          0.6.9
    %define _pygnome_ver        1.5

Jak widać dla pygtk jest ok, pytanie brzmi jaka jest obecnie
wersja pygnome? Nie mogę coś tego namierzyć. Wogóle, to ten
pakiet ma niezły burdel jeśli chodzi o wersjonowanie. Cały
pakiet ma wersję 1.4.2 - numer tej wersji jest używany tylko
raz, przy ściąganiu źródeł. Hmmm... wywalić %{_pygnome_ver}
i używać %{version} przy zwiększonym epoch?

    wrobell <wrobell w ite.pl>