Pętla w budowaniu: gnumeric<->Guppi

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Sob, 26 Sty 2002, 11:58:39 CET

On Sat, 2002-01-26 at 01:02:14, Paweł Sakowski wrote:

> gnumeric-1.0.3-1 wymaga Guppi >= 0.40.3. Z kolei Guppi-0.40.3-1
> BuildWymaga gnumeric >= 1.0.3. Efekt: bez --nodeps nie da się ich obu
> zbudować.
>
> A w ogóle to po co do gnumerica na żywca wpisywać wymóg Guppi, skoro nie
> linkuje się on z tą biblioteką? Wiem, Guppi używa się do wykresów. Bez
> niego gnumeric nie działa w ogóle?

Gnumeric oczywiście nie powinien zależeć od Guppi i bez niego działa
doskonale. Są też plany (opóźnionego) sprawdzania dostępności guppi w czasie
uruchamiania, tak, aby w razie czego polecenie tworzenia wykresu było
nieaktywne.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero