Pętla w budowaniu: gnumeric<->Guppi

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 26 Sty 2002, 12:27:51 CET

On Sat, Jan 26, 2002 at 12:15:14PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie moja wina, że Twój klient nie potrafi tego poprawnie wyświetlić.
> SOA#1

Powiedz mi może, czemu jakikolwiek czytnik miałby takie cuda obsługiwać.
Co prawda mutt to obsługuje (da się czytać), ale jest to ochydne.
Czemu każdy kawałek jest w innym kodowaniu??? Przecież można było
wszystko zapisać jednym. Najlepiej iso-8859-2, ale skoro i tak tam jest
użyte utf-8, to już lepiej byłoby całość w utf-8 zapisać.

Jeszcze bym zrozumiał, jakby było tylko iso-8859-1 i utf-8. Ale tam jest
iso-8859-1, utf-8 i iso-8859-2. Naprawdę cudo.

> ps. to nie są załączniki
Tak już się zwykło mówić na części wiadomości MIME.

Pozdrowienia,
        Jacek