%{_target_cpu} = athlon

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Sob, 26 Sty 2002, 13:30:49 CET

On day Sat, Jan 26, 2002 at 08:24:53AM +0100, Witek Kręcicki wrote what follows:

> wlasnie ztcw to JEST to samo a Duron!=Athlon a zarówno Duron jak i Athlon to
> k7
> WK

Lepszym wyborem jest k7, ale w gcc jest athlon, w automake (config.sub)
athlon, w rpm athlon... Skoro tak się wszyscy uparli, to niech im
będzie...

Aha, nie robię brancha, bo nie jest potrzebny, patch do ropoznawanie
będzie po prostu w if'ie.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>