gnome-python - numer wersji

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 26 Sty 2002, 15:53:06 CET

On Sat, 26 Jan 2002, wrobell wrote:
> Chciałbym poczekać na komentarz od osoby, która to wprowadziła:
>
>     %define _pygnome_ver        1.5

To chyba ja wprowadziłem. I powiem szczerze - nie mam pojęcia skąd wziąłem
ten 1.5 - bo o ile pygtk jest w configure.in deklarowane to pygnome już
nie. I tak było też wcześniej.

IMHO należy wywalić tą wersję, podbić epoch i jednolicie już dalej lecieć.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...