Kernel 2.4.x

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 26 Sty 2002, 21:15:53 CET

26.01.2002 pisze --s+ (ser w metalab.unc.edu):

> --->[Quoting Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro w poczta.onet.pl>:]

> Które na przykład komputery?

Np. mój :-)) (oraz pewnie wiele innych z płytami głównymi nie starszymi
niż 2 lata.
Bez problemu działa mi:
CONFIG_ACPI_SYS
ONFIG_ACPI_CPU
CONFIG_ACPI_BUTTON

W CVS jest też acpid.spec:
%description -l pl
acpid to demon przekazujący zdarzenia ACPI do programów w user-space.

Więc czemu nie dać wsparcia dla acpi w kernelu (jako opcji kompilacji
warunkowej)

--
When in doubt, mumble; when in trouble, delegate; when in charge, ponder.
		-- James H. Boren